Saturday, January 9, 2016

spanać & pečurke


Konačno sam ga pronašla! Ovaj recept, za kojim sam tragala posle te jeseni 1997, kada sam u ovom jelu uživala u Portugalu. Veoma mi se svidelo i toliko je tamo popularno, da ga je imao svaki restoran na meniju. I ja sam ga naručivala ponovo i ponovo.
Kod kuće sam ga samo jednom napravila da je ličilo na portugalsku verziju, kada sam još kuvala iz duboke istinske ljubavi prema čoveku sa kojima sam živela. Posle sam mnogo puta pokušavala, istina - bilo je jestivo, ali samo toliko. Taj veštičji sastojak u kuhinji - ljubav - nije zapisan ni u jednom receptu, a bez njega nema pravog uživanja, ni u kuvanju ni u guštanju, zar ne?
Jutros lako pronađoh ovaj recept, koga se, istina i nisam setila godinama... sa netom je sve toliko lakše, pa i postizanje ovih mal(en)ih užitaka.




Potrebni sastojci:


  • 350 g šampinjona
  • 4 kašike maslinovog ulja
  • 2 čena belog luka
  • 1 osrednji crni luk
  • 250 g spanaća
  • so i biber po ukusu


U velikom tiganju zagrejati  2 kašike maslinovog ulja, sitno seckan luk i beli luk i dinstati nekoliko minuta dok luk ne omeša. 
Dodati još 2 kašike maslinovog ulja, na to dodati šampinjone isečene na listiće i krčkati 2 minuta. Nastaviti sa krčkanjem, uz mešanje dok šampinjoni ne porumene. Trebaće pet šest minuta za to. Dobro začiniti solju i biberom. Dodati bebi spanać, mešajući dok ne svene. Proveriti da li treba još malo začiniti. Poslužiti odmah.











No comments:

Post a Comment