Monday, September 21, 2015

pita od patlidžana i belog pilećeg mesa



Ideju za ovu pitu dobila sam kada sam videla fritatu od patlidžana na Draganinom blogu Gaga u kujni, negde letos, kada sam je prvi put i napravila. 

Belo pileće meso umiruje gorkasti ukus patlidžana, puno peršuna, ruzmarin, bosiljak, origano i majčina dušica donose svoj šmek, a sir i lisnato testo povezuju priču.






Za ovo na slici upotrebila sam:


  • dva srednja patlidžana iseckana na kockice, potopljene neko vreme u slanu vodu, pa oceđene
  • belo meso jednog pileta
  • nekoliko kašika ulja
  • so, biber, puno peršuna - oko dve kašike, i po pola kašičice ruzmarina, bosiljk,a origana i majčine dušice
  • dve šolje naribanog nekog tvrđeg sira
  • 3 jajeta
  • parmezan za posipanje


Piletinu iseći na kockice, odabrati veličinu po svom ukusu, ja sam se odlučila na malo veće. Brzo propržiti na ulju, dok ne pobele i ostaviti sa strane.


Kockice patlidžana propržiti u woku na malo ulja,  desetak minuta i dodati piletini.





Začiniti i ostaviti da se prohladi.




Dodati jaja i rendani sir...




Razviti jednu jufku lisnatog testa i postaviti ga u vatrostalnu zdelu. Ja sam za ovu količinu koristila onu prečnika 26 cm.




Peći na 180C četrdesetak minuta.



 
Posuti parmezanom i uživati!



Ovaj recept sa uživanjem, kao najbolji sa patlidžanom za koji znam,( za sada...) šaljem za kuvarigricu Ajme koliko nas je čija je ovomesečna domaćica Jelena, autorka bloga: Jelina jela